Airbus знову знижує темпи виробництва свого найбільшого літака

Залишити коментар

Airbus знову знижує темпи виробництва свого найбільшого літака А380. Згідно оновлених планів, компанія в 2017 році випустить 20 машин цього типу проти 27 од. в 2016 році, повідомляє ato.ru з посиланням на Aviation Week.

Оголошення про зниження темпів збирання найбільшого двопалубного лайнера робиться компанією вже вдруге за рік.

На таке рішення виробника вплинуло угоду з найбільшим замовником A380 - авіакомпанією Emirates про відстрочку поставок цих машин. Відповідно до нового договору оператор отримає по шість літаків не в 2017-2018 р, як планувалося спочатку, а в 2018-2019 рр., Повідомили в Airbus.

На думку експертів, перенесення термінів поставок А380 від головного замовника цього типу повітряних суден стане ударом для програми. На даний момент угода з близькосхідним оператором становить майже половину від загального портфеля замовлень на А380, який налічує 119 бортів.

При цьому деякі з решти контрактів також можуть виявитися під загрозою. Так, 20 машин, замовлені лізинговою компанією Amedeo, поки не знайшли кінцевого експлуатанта. Ще два А380 призначалися для Air France, яка вже заявила про неготовність взяти їх. Qantas Airlines і Virgin Atlantic, в свою чергу, теж не дуже зацікавлені в поповненні парку вісьмома і шістьма А380 відповідно.

Ще два найбільших близькосхідних оператора - Qatar Airways і Etihad (замовили чотири і два літаки відповідно) - стикаються зі схожими проблемами, що і Emirates, через кризу в регіоні. Більш того, Iran Air виключила з переліку недавно замовлених літаків А380. У списку замовників на цей літак як і раніше числиться і російська "Трансаеро", яка припинила свою діяльність рік тому.

За даними агентства Bloomberg, в поточному році Airbus не отримав жодного замовлення на цей двопалубний лайнер.